Re: tpsa - zlodzieje!

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Mon 27 Sep 1999 - 00:52:23 MET DST

On Fri, 24 Sep 1999 07:33:20 +0200 (CEST), Andrzej Pi ta wrote:
>W kt˘rej firmie tak chetki zwracaj pieniadze? Z mojego do wiadczenia w
> adnej. W tym przypadku jeste zdenerwowany (tak s dze) na zapas bo to
>"wredny komunistyczny monopolista", ale gdzie by nie poszed to o swoje
>b dzie musia walczy i to napewno z du o wi kszym trudem.
 Wiesz, zdenerwowac, to wcale nie jest tak prosto, ale wystarczy
kogos pozbawic wyboru, w tym wypadku "monopolista" pasuje do tepsy
doskonale. A ja wcale nie jestem zdenerwowany, bo to i tak do niczego
nie prowadzi...
 Oczywiscie ze zawsze trzeba o walczyc o swoje i to czasem z trudem, problem
w tym ze my za pieniadze jakie zostawiamy w tej firmie wymagamy, zeby takie
"walki" nie byly potrzebne, bo w zakresie obowiazkow takiej placowki lezy troska
o klienta, czego ze swieczka szukac u tepsy, i tutaj doskonale pasuje "wredny".
 Niestety "komunistyczny" nie pasuje, bo to juz przeszlosc, ale tylko polityczna,
jak widac.

pozdrawiam,
pg

> Bardzo serdecznie pozdrawiam ko ystaj cych z us ug TP S.A.
:-)) hehe, no to dziekuje. Jak wiesz, tym samym pozdrawiasz
wszystkich w polsce:-).