Re: tpsa - zlodzieje!

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 09:05:19 MET DST

Bartosz Tomasik Bart/2 wrote:
> bo wspianialy server tpsa przydziela mi numer
> 0.0.0.0 poczym jako ze numer jest niemozliwy, nastepuje od razu
> rozlaczenie.. i znow dialujemy.. a przeciez za kazde takie polaczenie
> place!!!

zloz reklamacje. napisz w dwoch egzemplarzach, zanies osobiscie do
sekretariatu tele psiarni a na swoim egzemplarzu kaz sobie przybic
pieczatke "wplynelo".

na grupie news:pl.regionalne.lublin (sporo spamu ale sie przedrzyj)
jest gosciu ktory skutecznie odzyskal forse. skasowali mu z rachunku
wszystkie polaczenia krotsze niz 30s, on zyczyl sobie w podaniu 15s.
jako uzasadnienie napisal (ty tez napisz) ze tpsa oferuje usluge
teleinformatyczna. mimo ze nie nastepowalo udostepnienie uslugi
teleinformatycznej, nastepowalo polaczenie z centrala co powoduje
nieuzasadnione naliczanie rachunku. aha. sprawdz czy twoj modem
ma homologacje. jesli nie ma, to na czas wizyty ciecia z tele psy
pozyc od kogos model z homologacja.

> w czasie gdy ten mail pisze, lacze sie juz 9 raz.. a tylko chcialem
> maile wyslac...:(

ta forsa jest do odzyskania. pisze serio. nie raz sie ludzie o tym
rozpisywali na roznych grupach. przejrzyj tez rachunki wsteczne,
byc moze za nie tez odzyskasz forse.