Re: Kilka pyta½ od nowicjusza (?)

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Tue 29 Jun 1999 - 11:43:03 MET DST

On Tue, 29 Jun 1999 10:34:34 +0200 (CEST), B. M. wrote:

>Witam Szanownych Grupowicz·w
>
>Znudzi y mi sią ci g e wojny z systemem i szukam czegoĀ bardziej stabilnego
>i mniej " ar ocznego". S ysza em, e takim systemem mo e by© OS2.
>
>Chcia bym wiąc zasiągn © rady tych, kt·rzy "zjedli ząby" na OS i potrafi mi
>powiedzie© coĀ wiącej ni tylko plotki.
>
>Najbardziej interesuj mnie odpowiedzi na poni sze pytania (cho© proszą o
>wszystkie uwagi, jakie ktoĀ uzna za wa ne)
>1. Jak wygl da obs uga DOS. Czy jest mo liwa praca program·w maj cych
>zapotrzebowanie na pamią© 600 MB, kt·re wymagaj wysokich parametr·w buffers
> [...]

Kiesdys ustawilem sobie sesje Dosu tak, ze mialem 150 MB SWAPa, wiec
prawdopodobnie 600 MB tez jest mozliwe...

>2. Czy mo na u ywa© 32 bitowych aplikacji Microsoft (pakiet Office) czy
>Corela (wersja 8)

Poki co nie :(

>3. Czy system obs uguje sprząt dwuprocesorowy (czy potrafi korzysta© z obu
>procesor·w)

Niestety tylko Warp Server (4 lub Aurora)

>4. Jakie s polskojązyczne programy do obs ugi sieci (w tym tak e
>rozleg ej - mo e s jakieĀ wbudowane)

Ogolnie obsluga sieci jest wbudowana, ale nie za barzo wiem, o jakie programy ci
chodzi....

Netfinity skolei jest chyba tylko po angielsku...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1