Kilka pytań od nowicjusza (?)

Autor: B. M. (3164_at_polbox.com)
Data: Tue 29 Jun 1999 - 10:12:12 MET DST

Witam Szanownych Grupowiczów

Znudziły mi się ciągłe wojny z systemem i szukam czegoś bardziej stabilnego
i mniej "żarłocznego". Słyszałem, że takim systemem może być OS2.

Chciałbym więc zasięgnąć rady tych, którzy "zjedli zęby" na OS i potrafią mi
powiedzieć coś więcej niż tylko plotki.

Najbardziej interesują mnie odpowiedzi na poniższe pytania (choć proszę o
wszystkie uwagi, jakie ktoś uzna za ważne)
1. Jak wygląda obsługa DOS. Czy jest możliwa praca programów mających
zapotrzebowanie na pamięć 600 MB, które wymagają wysokich parametrów buffers
i files,
2. Czy można używać 32 bitowych aplikacji Microsoft (pakiet Office) czy
Corela (wersja 8)
3. Czy system obsługuje sprzęt dwuprocesorowy (czy potrafi korzystać z obu
procesorów)
4. Jakie są polskojęzyczne programy do obsługi sieci (w tym także
rozległej - może są jakieś wbudowane)

Z góry dziękuję za pomoc w podjęciu decyzji.

--
Pozdrawiam
B. M.