Re: Kilka pyta˝ od nowicjusza (?)

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Wed 30 Jun 1999 - 07:07:29 MET DST

On Tue, 29 Jun 1999 20:29:32, lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) wrote:

> On Tue, 29 Jun 1999 22:19:27 +0200 (CEST), Adam P aszczyca wrote:
>

> Taaa, tylko problem nie w mozliwosciach, a w standardach... Nie otczytasz dokumentu
> z Worda 97 na AmiPro (ani na niczym innym - w pelni poprawnie)

Worda to sam Word nie potrafi czasami poprawnie odczytac ;). Dlatego tez
pracy dokumenty zapisujemy jako RTF. Jak sie pojawila nowa wersja to
sie dopiero zrobilo niezabawnie z przenoszeniem dokumentow.
Mowiac wprost nazywanie standardem Word97/98 potworka
nie jest zgdone z prawda. Zreszta jest to posuniecie
marketingowe majace na celu wymuszanie przejscia calej
firmy na nowe oprogramowanie. Niech mi teraz ktos powie ze M$
nie korzysta z pozycji monopolisty. Co do procesow ktore sie
odbyly w Stanach to moge powiedziec tylko tyle ze przypominaly
farse i pokaz gumowego prawa.

Pozdrawiam

* Mariusz Kiełpiński -> kielpa_at_bygoszcz.mtl.pl *
* Tech/2 http://www.asua.org.pl/kielpa/ *