Re: Kilka pytań od nowicjusza (?)

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 29 Jun 1999 - 16:50:06 MET DST

B. M. <3164_at_polbox.com> napisał(a) w wiadomości: <37788112_at_news.vogel.pl>...
>Witam Szanownych Grupowiczów
>
>Znudziły mi się ciągłe wojny z systemem i szukam czegoś bardziej stabilnego
>i mniej "żarłocznego". Słyszałem, że takim systemem może być OS2.
>
>Chciałbym więc zasięgnąć rady tych, którzy "zjedli zęby" na OS i potrafią
mi
>powiedzieć coś więcej niż tylko plotki.
>
>Najbardziej interesują mnie odpowiedzi na poniższe pytania (choć proszę o
>wszystkie uwagi, jakie ktoś uzna za ważne)

Napisze "jak nowicjusz - nowicjuszowi" sam niedawno zainstalowałem OS'a
i bardzo go sobie chwale. Mialem kilka problemow (jak zawsze), ale
rozwiazanie
ich opłacało sie. Nie chce nikogo straszyc, ze z tym systemem sa problemy,
ale
niestety po sterowniki do nowszego sprzetu trzeba sie zglosic do obszernych
zrodel Internetu. Pokonanie wszystkich problemow jest tego warta, po
wszystkich
perypetiach naszym oczom ukazuje sie dobry i stabilny system. Wielokrotnie
eksperymentowałem z ustawieniami Warpa, czesto cos zle ustawilem, a i tak
działa (po pewnych poprawkach moich bledow). System ten ma troche inne
wymagania niz winda. Ma mniejsze zapotrzebowanie na procesor (nie trzeba
dysponowac najnowszym modelem), ale za to daje sie we znaki mala
pojemnosc ramu. Osobiscie zainstalowalem Warpa na Cyrix'ie150+ i 16MB
RAM'u, praca byla bardzooooo powolna, dozucenia 8MB (razem 24MB)
spowodowało diametralny wzrost predkosci dzialania. Sadze, ze 32,
a najlepiej 64MB bylo by najbardziej odpowiednia pojemnoscia (dozucic
ramu jest prosciej i taniej niz wymienic procesor).

Shakul