Re: Kilka pytań od nowicjusza (?)

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 29 Jun 1999 - 23:16:03 MET DST

Marek Wojciechowski napisał(a):
> drobnymi wyjatkami jak QuakeII, HomePlanet itp. Zadne tam MSOffice czy
> Corel nie pojda.

Za to w sesji WinOs/2 pójdzie AmiPro 3.x, które w możliwościach ustępuje
Wordowi tym, że nie potrafi wydrukować czegoś innego niż pokaże na
ekranie i robi to, co user każe. I jest szybsze :-)
Oczywiście jest jeszcze pakiet SmartSuite 97 i Star Office 5 (ten
ostatni darmowy)

> Normalny Warp klient nie. Potrzebny jest Warp Serwer SMP. Ale i tak OS/2
> na jednym procesorze jest bardziej wydajny niz NT na dwoch, wiec to w
> zasadzie bez znaczenia.

Różnica jest taka, że OS/2 na dwóch procesorach (zwykły) nie odpala
mechanizmu rozrzucania wątków po prockach.
Nieco zbaczając z tematu - na serverku który mam pod opieką pokazywana
przez System View wartość CPU Cache Hit Rate (czyli współczynnik trafień
w cache procka, inaczej mówiąc procentowo ile instrukcji do wykonania
było już w cache procka) rzadko się obsuwa poniżej 98%. No chyba, że
dooma w dosianej sesji odpale ;)

Pozdrawiam

    /_ _______ Adam Płaszczyca (+48 601) 829697
  ___/ /_ ___ ul. Jagiellońska 62 m 120, 03-468 Warszawa
 _______/ /_ IRC: _555, http://www.waw.pdi.net/~trzypion/
___________/ mail: _555_at_irc.pl UIN: 4098313