Re: Zakupy

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 23:44:18 MET DST

On Fri, 21 May 1999 20:43:32 +0200 (CEST), rafii wrote:

>Lech Wiktor Piotrowski napisa (a):

>W zwiazku z powyzszym chcialem zapytac czy Team jest otwarty dla ludzi,
>ktore sa jedynie uzytkownikani OS/2? Innymi slowy czy do Teamu moga
>nalezec osoby, ktore nigdy prawdopodobnie nie beda programowac, znaja
>acz w ograniczonym zakresie HTML ale za to czerpia wiele samej radosci z
>uzywania Warpa i w pewien sposob go reklamuja...

W sumie nie bylo dyskusji na ten temat, ale w moim zamysle, czlonek Teamu musi byc
uzytkownikiem OS/2 i powinien promowac OS/2 - jednak bardzo milo, jezeli nie
ogranicza sie do promocji wsrod znajomych (bo to robi chyba kazdy), ale jeszcze
czasmi cos skrobnie na WWW, poda posmysl na dzialnosc lub cos innego. Nie musi
byc to koniecznie pisanie tekstow! Dlatego czlonek nie musi znac sie na HTMLu i
programowaniu :)

>Jezeli chodzi o mnie to moglbym np. dla Teamu [bo cz onkowstwo dla
>samego cz onkowstwa jest chyba tylko sztuk dla sztuki...] od czasu do
>czasu cos napisac

[...]

Byloby bardzo milo, o czym ju Ci na priva napisalem :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1