Re: Zakupy

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 14:23:16 MET DST

On Fri, 21 May 1999 20:43:32 +0200 (CEST), rafii wrote:
>W zwiazku z powyzszym chcialem zapytac czy Team jest otwarty dla ludzi,
>ktore sa jedynie uzytkownikani OS/2? Innymi slowy czy do Teamu moga
>nalezec osoby, ktore nigdy prawdopodobnie nie beda programowac, znaja
>acz w ograniczonym zakresie HTML ale za to czerpia wiele samej radosci z
>uzywania Warpa i w pewien sposob go reklamuja...
jasne ze tak! wlasnie takich ludzi nam trzeba, Team jest od uzytkownikow, od
programowania jest Asu'a ;)
>Jezeli chodzi o mnie to moglbym np. dla Teamu [bo cz onkowstwo dla
>samego cz onkowstwa jest chyba tylko sztuk dla sztuki...] od czasu do
>czasu cos napisac ale jak wspomnialem w prywatnym liscie do jednego z
>[...]
>[przyklad z brzegu: jeden ze znajomych z innej listy dyskusyjnej
>poprosil mnie bym napisal mu o swoich ogolnych wrazeniach z systemu
milo by bylo jakbys cos takiego napisal, wlasnie dla poczatkujacych, bo prawda jest
taka,ze jak ktos uzywa systemu juz dosc dlugo, to wiele rzeczy jest dla niego
naturalnych i nie wie ze ktos kto sie dopiero co zektnal z systemem tego a tego nie
wie.. a jak widac po liscie, co raz jakies nowe osoby sie pojawiaja :)
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl