Re: TeamOS/2 (bylo: Zakupy)

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 23:47:59 MET DST

On Fri, 21 May 1999 20:59:03 +0200 (CEST), Wojciech Gazda wrote:

> Szanowny kolega myli siŕ.
>1. Hypertekst wynaleziono po to, aby mo na by o atwo udostŕpniaŠ
>informacje rozproszone po rˇ nych serwerach.
>2. Tego czego brakuje to w aÂnie odsy aczy spajaj cych wszystko w jen ,
>spˇjn ca oŠ, logo Teamu na stronach-satelitach, no i zgody autorˇw na
>tak fuzjŕ.

Hmm, skoro powstalo troche swiezych stron OeSowych, to moze najwyzsza pora to
upozadkowac? Moze nawet jakis Webring?

>3. Powielanie siŕ materia ˇw... hmmm..., OsobiÂcie, pisujŕ artyku y
>zarˇwno do Tech/2 jak i do FAQ, choŠ gdybym siŕ upar mˇg bym wszystko
>trzymaŠ na swoich stronach - potrzeba tylko dobrej woli autorˇw.
>4. TrudnoÂci techniczne. Z rozmˇw ktˇre mia y miejsce jaki czas temu
>wnoszŕ, e wydŕbienie konta na Teamie, do ktˇrego by by bezpoÂredni
>dostŕp przez FTP i telnet nie jest spraw prost . Brak tego, praktycznie
>uniemo liwia przeprowadzanie czŕstych aktualizacji - ca a robota spada
>bowiem na zazwyczaj przepracowanego administratora i/lub webmastera.
> [...]

Team jeszcze aktualnie stoi za firewallem, wiec z tego moga wynikac pewne trudnosci -
chociaz tutaj ja osoba kompetentna nie jestem :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1