Re: Zakupy

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 21:32:26 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski napisał(a):

> do niego wstapic, tylko cos trzeba dla niego zrobic :) (tutaj /me ma nadzieje, ze posypia
> sie zgloszenia czlonkostwa w teamie :)

W zwiazku z powyzszym chcialem zapytac czy Team jest otwarty dla ludzi,
ktore sa jedynie uzytkownikani OS/2? Innymi slowy czy do Teamu moga
nalezec osoby, ktore nigdy prawdopodobnie nie beda programowac, znaja
acz w ograniczonym zakresie HTML ale za to czerpia wiele samej radosci z
uzywania Warpa i w pewien sposob go reklamuja...

Jezeli chodzi o mnie to moglbym np. dla Teamu [bo członkowstwo dla
samego członkowstwa jest chyba tylko sztuką dla sztuki...] od czasu do
czasu cos napisac ale jak wspomnialem w prywatnym liscie do jednego z
grupowiczow, wiedza ta bedzie uzyteczna dla osob ktore z Warpem nie maja
jak na razie nic wspolnego badz zamierzaja dokladniej poznac system. Dla
Was -
starych bywalcow ;> - oznajomionych z wszelkimi zakamarkami systemu
bedzie
moglo wydawac sie to cholernie banalne i prostackie, ale zapewniam - sam
nie bedac glupiem w gestii komputerow, ktore stanowia zreszta moja
wielka pasje - pomimo przejzenia chyba wiekszosci stron poswieconych
Warpowi na polskich i zagranicznych site'ch, nie znalazlem czegos co
mogloby w 100 % odpowiedziec mi na nurtujace mnie pytania. Owszem sa
swietne - nawet u nas w PL - strony poswiecone dla poczatkowych
uzytkownikow ale to jeszcze nie jest to. Nawet dobrze znajacy sie na
Windowsach ludzie spogladaja na Warpa jako cos Linuxopodobnego w
instalacji systemu jak i sterownikow. Moze jeszcze ktos pamieta watek
jaki rozpoczalem jakies pol roku temu o temacie "4 banalne pytania". A
naprawde sledzilem Wasze dyskusje kilka miesiecy zanim wysłałem swoją
pierwszą wiadomośc na listę - i mialem przejzane wiekszosc site'ow.
Wedlug mnie moglbym sie przydac do napisania czegos takiego, co pomoze
osobom zainteresowanym Warpem a nieznajacym nawet dokladnej nazwy
systemu
[przyklad z brzegu: jeden ze znajomych z innej listy dyskusyjnej
poprosil mnie bym napisal mu o swoich ogolnych wrazeniach z systemu

To chyba tyle.

pozdr.
rafal