Re: Zakupy

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 23:39:46 MET DST

On Fri, 21 May 1999 20:30:14 +0200 (CEST), Wojciech Gazda wrote:

> Moim zdaniem cz onkowstwo w Teamie swoj drog , a pomoc dla
>u ytkownikˇw OS/2 swoj drog . Popatrzcie: Calder olewa (tak to trzeba
>okreÂliŠ), w "Firmach" zakupy robione przez "szarego" u ytkownika to
>ciŕ ka sprawa ("Firmy" powa aj tylko inne firmy...), zakupy
>bezpoÂrednie - bagno (ilu ma kartŕ kredytow ?), dlaczego wiŕc Team nie
>mo e wyci gn Š "pomocnej d oni"?. Niech doliczy mar ŕ 3-5% dla
>nie-cz onkˇw i tyle.

Nie chodzi (przynajmniej mi) o marze dla osob spoza Teamu :) tylko o
a) uczciwosc w stosunku do czlonkow Teamu
b) zachecenie ludzi do przystapienia do Teamu

> To te nie do ko˝ca tak. Dlaczego np. ja nie jestem jeszcze w Teamie?
>Odpowied : bo by bym kolejn "martw dusz " ktˇra figuruje w spisie
>cz onkˇw a nic nie robi. I co, mam kupowaŠ sam? ZapisaŠ siŕ, a potem
>zaraz wypisaŠ?

Coz, ludzie aktywni sa bardzo mile widziani, ale jednak samo nazwisko wiecej, to tez nie
malo...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl