Re: Zakupy

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 14:37:02 MET DST

On Fri, 21 May 1999 20:30:14 +0200 (CEST), Wojciech Gazda wrote:
> Bartek! Wys anie maila nie jest adnym problemem. Czy nie zauwa y eÂ
>jednak, e takie podejÂcie spowoduje lawinowy wzrost liczby "martwych
>dusz" w Teamie? Takich co to nie maj ochoty nic robiŠ, a zapisali siŕ
>tylko po to aby kupiŠ to oprogramowanie?

> Moim zdaniem cz onkowstwo w Teamie swoj drog , a pomoc dla
>[...]
>mo e wyci gn Š "pomocnej d oni"?. Niech doliczy mar ŕ 3-5% dla
>nie-cz onkˇw i tyle.
och to nie chodzi o to ktos zarabial.. (chyba ze osoba zamawiajaca sobie tak zazyczy
za fatyge), no chyba ze takie posrednictwo mialo by byc stale.. ? (co generalnie jest
osobnym pomyslem do przedyskutowania..)
> To te nie do ko˝ca tak. Dlaczego np. ja nie jestem jeszcze w Teamie?
>Odpowied : bo by bym kolejn "martw dusz " ktˇra figuruje w spisie
>cz onkˇw a nic nie robi. I co, mam kupowaŠ sam? ZapisaŠ siŕ, a potem
>zaraz wypisaŠ?
przeciez piszesz programy pod OS/2, piszesz? piszesz, robisz strone o
programowaniu,robisz? robisz, pewnie zdaza Ci sie komus pomoc, no wiec promujesz
ten system, taki wlasnie cel Teamu, nawet jak nic na www nie skrobniesz (a przeciez
do FAQ napisales!) to juz cos robisz, czyli ze spokojnym sumieniemm mozesz byc
czlonkiem Teamu.
 a teraz z innej beczki, marzy nam sie polski staroffice, jak chcecie wywrzec jakis nacis
na Star Division jesli nie zorganizowana grupa..?
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl