Re: Zakupy

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 23:36:16 MET DST

On Fri, 21 May 1999 20:29:53 +0200 (CEST), Wojciech Gazda wrote:

> Moim zdaniem z Tech/2 jest taka sama sytuacja jak z FAQ tej listy. By y
>propozycje: "Chcemy aby by do tego odsy acz z Teamu i vice versa" - no
>response. W ka dym razie adnej konkretnej odpowiedzi w rodzaju: "Tak
>zrobimy to, umˇwmy siŕ tak i tak".

Przepraszam bardzo, ale czy lista jest od umawiania sie??? Mailuje na priva w takich
sprawach. A moze nie powinienem???

> Czy mamy mo e sk adaŠ do Teamu podania z CV, fotografiami i to na
>specjalnym formularzu aby tak prost sprawŕ za atwiŠ?

Poki co, ze Twojej strony zadnych podan nie bylo...

> W sprawie FAQ (przepraszam, zbaczam trochŕ z tematu) wielokrotnie
>proponowa em w gronie osˇb pracuj cych nad tym aby DOúíCZYĂ TO DO TEAMU.
>Nie wiem czy to chorobliwe ambicje czy co, ale odpowiedzi by o
>stŕkanie: e Team nie reaguje na propozycje,

Hmm, tego sobie nie przypominam....

> e lepiej jak to bŕdzie na
>Asua (przy czym nikt nie pomyÂla , e wystarcz odsy acze i unifikacja
>stylistyki), e to, e tamto...

Odsylacz bedzie, jak sie tylko na FAQ cos wiecej pojawi. Sam proponowalem
stworzenie jakiegos fragmentu. Jednak stworzenie FAQ wymaga czasu - i, moze to moj
blad, nie dodaje linka do strony, ktora na razie jest w trakcie tworzenia.

> Nie wiem czy podobnie nie jest z Tech/2...

Jest link w odsylaczach. Prawde mowiac, w ogole nie rozumiem tresci Twojego maila,
poniewaz w sytuacji nie jestem zorientowany albo ja, albo Ty....

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1