Re: Zakupy

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 22:13:07 MET DST

Bartosz Tomasik Bart/2 wrote:

> ah, jesli tak podchodzimy do sprawy i chemy byc tacy dokladni to oferta
> Stardocku dotyczyla czlonkow User Groups, prawda? a wiec w tym
> przypadku czlonkow TeamOS/2... nic dodac nic ujac.. a czy napisanie
> maila o czlonkostwo jest duzym problemem?
        Bartek! Wysłanie maila nie jest żadnym problemem. Czy nie zauważyłeś
jednak, że takie podejście spowoduje lawinowy wzrost liczby "martwych
dusz" w Teamie? Takich co to nie mają ochoty nic robić, a zapisali się
tylko po to aby kupić to oprogramowanie?

> zreszta popatrz na inne organizacje uzytkownikow OS/2, wszelkie
> promocje etc zamykaja wewnatrz siebie, po to wlasnie by przyciagnac
> innych, przyjdziesz na spotkanie zapiszesz sie - wygrasz jakis program,
> bedziesz mial znizki etc...
        Moim zdaniem członkowstwo w Teamie swoją drogą, a pomoc dla
użytkowników OS/2 swoją drogą. Popatrzcie: Calder olewa (tak to trzeba
określić), w "Firmach" zakupy robione przez "szarego" użytkownika to
ciężka sprawa ("Firmy" poważają tylko inne firmy...), zakupy
bezpośrednie - bagno (ilu ma kartę kredytową?), dlaczego więc Team nie
może wyciągnąć "pomocnej dłoni"?. Niech doliczy marżę 3-5% dla
nie-członków i tyle.

> a u nas jest team ale polowa osob nie chce
> sie z nim identyfikowac, bo sie nie zgadza dajmy na to z wygladem www,
> (a przeciez sami bedac czlonkami tez moga zrobic cos w tym kierunku -
> kompromis i tak zawsze trzeba znalezc), a potem jak ktos patrzy jak
> jestesmy zorganizowani to widzi garste osob i stado wolnych strzelcow..
> wiec nie warto sobie nami zawracac glowy..
        To też nie do końca tak. Dlaczego np. ja nie jestem jeszcze w Teamie?
Odpowiedź: bo byłbym kolejną "martwą duszą" która figuruje w spisie
członków a nic nie robi. I co, mam kupować sam? Zapisać się, a potem
zaraz wypisać?

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */