Re: TeamOS/2 (bylo: Zakupy)

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 20:47:41 MET DST

On Fri, 21 May 1999 18:57:38 +0200 (CEST), kelcon wrote:

>OS/2 wyglada niezle i tez ma sporo wodotryskow. Nie mnie masz przekonac
>ale szersze rzesze ludzi ktorzy obecnie uzywaja wlasnie Windowsa. Jezeli
>pierwsze zetchniecie z OSem nastapi przez strony teamosu to po prostu
>zraza sie. Estetyczna to moze ona jest ale moim prywatnym zdaniem
>teamos/2 powinien byc wizytowka OS/2 w Polsce a zwazywszy na nieobecnosc
>OSa w prasie (lub w formie szczatkowej) trzeba dotrzec do tych ludzi
>wlasnie przez ciekawie wykonany serwis www.

Przyznaje tutaj, ze plastykiem nie jestem - sprawa stron byla juz wielokrotnie
dyskutowana wsrod Teamerow i - byc moze ja to blednie odebralem - ale strony
Teamu maja dobrze wygladac na kazdym kompuerze i byc szybkie. Jezeli ktos potrafi
to polaczyc z "ciekawie wykonanym serwisem WWW" majacym "sciagnac uwage na
OS/2 poprzez jego wykonanie" to zqapraszam do wspolpracy...

Teamu...
>Blad. Rozproszenie stron przynosi jedynie same negatywne skutki:
>
>* mnozy sie liczba adresow ktore niestety do prostych do zapamietania
>nie naleza
>* powielanie sie materialow, co powoduje, ze kazda z tych stron jest
>uboga.

O nie, nie zgadzam sie - chodzi wlasnie o to, zeby mateiralow nie powielac - w ten
sposb, mozna skoordynowac dzialania na Teamie - ta sstrona jest odpowiedzialna za
sprawy techniczne, ta za opisy programow itp. Oczywiscie, na Teamie powinny
znajdowac sie niektore dzialy i podstawy wszystkiego, ale zdecydowanie nie powinno
znajdowac sie wszystko. Nieraz sie zetknalem z pytaniem iel jest stron OeSowych na
sieci? Jak powiem ze jedna (chociazby byla najlepsza) reakcja jest duzo gorsza, niz
jak powiem 10. Pozatym (co widac po przykladzie Tech/2), wlasna strona moze byc
prowadzona bardzo dobrze...

>Dlaczego nie polaczyc materialow z FAQ z asua, warpowiska, tech/2 i
>teamos/2 w jeden duzy serwis ?
>Wtedy przynajmniej wpisujac adres www.teamos2.org.pl czlowiek bedzie
>mial przynajmniej szanse na odnalezienie poszukiwanych informacji...

A teraz nie ma? Jest dzial odsylaczy... Chyba ze powinienem wywalic linki na strone
glowna - ale nie sadze, zeby to byl dobry pomysl....

>Nieprawda. Ustalenie terminu zgloszen i wplata z gory rozwiazuje caly
>problem.

Nie zrozumiales mnie - ludzie zapamietaja promocje, jezeli bedzie ona wewnetrzna i
zechca sie przylaczyc do Teamu - bo to daje korzysci. Rownoczesnie moze ich to
zmobilizowac. Jezeli promocja bedzie dla wsyzstkich, to za jakis czas wszyscy
zapomna, kto to organizowal, dlaczego...

>Wedlug mnie to nie promocje swiadcza o sile teamow, a pewnosc, ze
>znajdzie sie czlowiek ktory w przypadku problemow z systemem pomoze.
>Sprowadzenie czlonkowstwa w teamos/2 do czysto ekonomicznych kozysci
>jest moim zdaniem pozbawione sensu.

Pomagalem juz wielu osobom i sadze ze pozostali Teamerzy tez. Wpadlem na
pomysl, zeby nas posegregowac wedlug miast i ewentualnie umozliwic fizyczna
pomoc. Co na to teamerzy?

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl