Re: Zakupy

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 22:26:31 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> [...]
> >

> Robienie Tech/2 to bardzo dobry pomysl, dlatego (co chyba widac) nie probowalem
> dublowac tego na Teamie - jednak, gdyby Tech/2 bylo robione pod "protektoratem"
> Teamu, to stalibysmy sie silniejsza organizacja - zyskali by na tym wszyscy
> uzytkownicy OS/2, na pewno zaden by nie stracil... Coz, twoj wybor...

        Moim zdaniem z Tech/2 jest taka sama sytuacja jak z FAQ tej listy. Były
propozycje: "Chcemy aby był do tego odsyłacz z Teamu i vice versa" - no
response. W każdym razie żadnej konkretnej odpowiedzi w rodzaju: "Tak
zrobimy to, umówmy się tak i tak".
        Czy mamy może składać do Teamu podania z CV, fotografiami i to na
specjalnym formularzu aby tak prostą sprawę załatwić?
        W sprawie FAQ (przepraszam, zbaczam trochę z tematu) wielokrotnie
proponowałem w gronie osób pracujących nad tym aby DOŁĄCZYĆ TO DO TEAMU.
Nie wiem czy to chorobliwe ambicje czy co, ale odpowiedzią było
stękanie: że Team nie reaguje na propozycje, że lepiej jak to będzie na
Asua (przy czym nikt nie pomyślał, że wystarczą odsyłacze i unifikacja
stylistyki), że to, że tamto...
        Nie wiem czy podobnie nie jest z Tech/2...

[...]

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */