Re: Zawieszanie Warpa [bylo: Pliki *.chk ?]

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 27 Apr 1999 - 16:26:44 MET DST

>Nie jestem pewien, bo sam konsekwentnie trzymam się intela i mało
>zwracam uwagę na informacje dotyczące innych procesorów, ale o ile
>pamiętam był jakiś osobny patch dla OS/2 na Cyrixa.

Jeśli tak ma się sprawa to wszystkich, którzy wiedzą coś o fixach dla
Cyrixa, proszę o pomoc.

<...>
>Hmm, to że nie udało Ci się zainstalować systemu na HPFS oznacza, że coś
>jest nie tak prawdopodobnie gdzieś od strony sprzętowej i to coś ujawnia
>się teraz na FATcie tymi zwisami. System MUSI się dać zainstalować na
>HPFS. Może masz jakieś niezbyt dobre pamięci, albo zbyt je wyżyłowałeś

Może zwisy i to, że nie mogłem zainstalować na HPFS'ie mają coś wspólnego
z umiejscowieniem partycji na dysku? W archiwum grupy i nie tylko
wyczytałem,
że partycja powinna być poniżej 1024 cylindra. Choć inni pisali, że to nie
konieczne. Jak to jest, jak powinien być skonfigurowany dysk, aby wszystko
działało.

>Ostatecznie pożycz od kogoś inne kości i zobacz czy po wymianie sytuacja
>się nie poprawi.

Jak będę miał trochę czasu to wymienię nie tylko pamięć, ale i procka i
wówczas
sprawdzę jak chodzi.

>Acha, czy masz jakiegoś fixpaka? ew. czy dyskietki których używałeś do
>instalacji były uaktualnione nowymi sterownikami?
>Jeżeli nie, to tu może być źródło problemów.

Niestety nie posiadam żadnego, a dyskietki instalacyjne nie były
uaktualniane.

Shakuł