Re: Zawieszanie Warpa [bylo: Pliki *.chk ?]

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 22:18:49 MET DST

On Sun, 25 Apr 1999 08:56:49, "Shakuˆ" <shakul_at_box43.gnet.pl> wrote:

> <...>

> Nic z tych rzeczy, po prostu przy starcie (po instalacji) widoczny jest
> czarny ekran i migoczący kursor w górnym lewym rogu. To wszystko.
> Chętnie bym zapuścił jakiś program diagnostyczny, ale nie posiadam.
> Co do ustawień płyty, to na co mam zwracać uwagę? Na ustawienia w
> Biosie?
> Powinienem chyba napisać jaki posiadam komputer:
> Płyta Asus T2P4 + CPU Cyrix 150+ 120MHz (uruchomiony na 110MHz),

Nie jestem pewien, bo sam konsekwentnie trzymam się intela i mało
zwracam uwagę na informacje dotyczące innych procesorów, ale o ile
pamiętam był jakiś osobny patch dla OS/2 na Cyrixa.

> 16 MB EDO, dysk twardy WD 2,5 GB;
> dysk podzielony jest na trzy partycje:
> 1) dla windy (1,7GB - FAT32),
> 2) do wymiany danych pomiędzy systemami (100MB - FAT),
> 3) dla Warpa 3 pl (ok 650 MB - FAT),

Hmm, to że nie udało Ci się zainstalować systemu na HPFS oznacza, że coś
jest nie tak prawdopodobnie gdzieś od strony sprzętowej i to coś ujawnia
się teraz na FATcie tymi zwisami. System MUSI się dać zainstalować na
HPFS. Może masz jakieś niezbyt dobre pamięci, albo zbyt je wyżyłowałeś
(inna sprawa, że 16 MB to trochę mało. Gdyby choćiaż 24. Osobiście
używałem przez pół roku warpa na 486 DX2 i 16MB ram. Jednak później
dokupiłem 16 i różnica była wyraźna). Spróbuj ustawić w setupie
waitstates na jakąś wysoką wartość albo wręcz załaduj wartości "Default
safe" czy jak to się nazywa.
Ostatecznie pożycz od kogoś inne kości i zobacz czy po wymianie sytuacja
się nie poprawi.

Acha, czy masz jakiegoś fixpaka? ew. czy dyskietki których używałeś do
instalacji były uaktualnione nowymi sterownikami?
Jeżeli nie, to tu może być źródło problemów.

                                               Marek Wojciechowski