Re: Zawieszanie Warpa [bylo: Pliki *.chk ?]

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 27 Apr 1999 - 16:35:38 MET DST

<...>
> A zapala się biały prostokąt? Jeżeli tak, to jak się pokaże - wciśnij
>ALT-F2; system będzie wtedy pokazywał ładowane moduły.

Białego prostokąta nie ma, od razy tylko migający kursor :(

> Też. Nie pamiętam dokładnie, ale na niektórych płytach zdarzały się
>problemy np. po włączeniu keszowania pamięci poniżej 1 MB, shadow RAM
>czy niektórych innych wynalazków.
<...>
> Wygląda to na problemy z Presentation Managerem, co sugerowałoby
>pamięć albo kartę graficzną. Ale nie chcę zgadywać, bo za mocny w tym
>nie jestem.

Może ktoś inny ma jakieś sugestie? Przez dwa lata ten komputer chodził bez
żadnych problemów, a po instalacji Warpa zaczęły się problemy.
Ale nie poddam się, ja chcę pracować w Warpie i jeśli ktoś ma jakieś rady,
nawet jeśli na pierwszy rzut oka wydają się nie możliwe, proszę o pomoc.

Dodam, że po instalacji programu diagnostycznego (niestety znalazłem tylko
pod winde) wszystko było w porządku.

Czekający na wszelkie uwagi Shakuł