Re: Zawieszanie Warpa [bylo: Pliki *.chk ?]

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Tue 27 Apr 1999 - 23:39:25 MET DST

On Tue, 27 Apr 1999 16:26:44 +0200, Shaku wrote:

..
:>Mo e zwisy i to, e nie mog em zainstalowaŠ na HPFS'ie maj co wspˇlnego
:>z umiejscowieniem partycji na dysku? W archiwum grupy i nie tylko
:>wyczyta em,
:> e partycja powinna byŠ poni ej 1024 cylindra. ChoŠ inni pisali, e to nie
:>konieczne. Jak to jest, jak powinien byŠ skonfigurowany dysk, aby wszystko
:>dzia a o.
:>>Acha, czy masz jakiego fixpaka? ew. czy dyskietki ktˇrych u ywa e do
:>>instalacji by y uaktualnione nowymi sterownikami?
:>>Je eli nie, to tu mo e byŠ rˇd o problemˇw.
:>
:>Niestety nie posiadam adnego, a dyskietki instalacyjne nie by y
:>uaktualniane.
:>
:>Shaku
:>
Co do aktualizacji dyskietek instalacyjnych to instalowałem Warpa 3 PL z
oryginalnych dyskietek na dysku ST33210 (3,2GB) bez żadnych problemów
(rzeczywista ilość cylindrów to ponad 6 tys. natomiast w Biosie w trybie LBA
jest poniżej 1024). Problem musi być gdzie indziej, mam dysk NECa 240MB, na
którym Warp się nie da zainstalować, pierwsza część instalacji idzie bez
problemu, a po restarcie ani drgnie.

Pozdrawiam
Jerzy Michniewski