Zawieszanie Warpa [bylo: Pliki *.chk ?]

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 25 Apr 1999 - 10:56:49 MET DST

<...>

> Jakiego rodzaju problem? Niestabilna praca? Wykrzacza się z
>rejestrami? Może warto byłoby przepuścić Twój komputer przez jakąś
>pożądną diagnostykę. A może wystarczyłoby pobawić się z ustawieniami
>płyty.

Nic z tych rzeczy, po prostu przy starcie (po instalacji) widoczny jest
czarny ekran i migoczący kursor w górnym lewym rogu. To wszystko.
Chętnie bym zapuścił jakiś program diagnostyczny, ale nie posiadam.
Co do ustawień płyty, to na co mam zwracać uwagę? Na ustawienia w
Biosie?
Powinienem chyba napisać jaki posiadam komputer:
Płyta Asus T2P4 + CPU Cyrix 150+ 120MHz (uruchomiony na 110MHz),
16 MB EDO, dysk twardy WD 2,5 GB;
dysk podzielony jest na trzy partycje:
1) dla windy (1,7GB - FAT32),
2) do wymiany danych pomiędzy systemami (100MB - FAT),
3) dla Warpa 3 pl (ok 650 MB - FAT),
a na końcu zainstalowany BootMenager.

<...>
> BTW - czy system zawiesza się, gdy usuwasz pliki z presentation
>Managera, czy jeżeli z sesji znakowej to też? Odżałuj trochę czasu i
>walnij na listę wszystkie informacje, jakie Ci się uda o tym problemie
>i okolicznościach ubocznych - na pewno coś zbiorowo wymyślimy.

System wiesza się przy każdej próbie usunięcia katalogu, pliku i cienia.
Po wybraniu elementu do usunięcia pojawia mi się zapytanie czy na
pewno chcę to zrobić, gdy potwierdzę system staje. System wiesza się
również przy innych okolicznościach, podczas próby uruchomienia pomocy,
instalacji drukarki, zawiesił się również podczas uruchomienia "Dodaj
nowe programy". Czasami boje się uruchamiać cokolwiek.
Wszystko jednak działa w sesji znakowej.
To wszystko co zauważyłem. Jeśli ktoś miał by jakąś sugestię niech pisze.

Shakuł
shakul_at_box43.gnet.pl