Re: CD PROBLEM

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Sun 25 Apr 1999 - 10:14:37 MET DST

On Fri, 23 Apr 1999 18:16:11, Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl>
wrote:

> Wciąż interesuje mnie rozwiązanie problemu, mam więc następujące
> pytania:
> - jaka jest najnowsza wersja cdfs.ifs dla Warpa 4 - podaj datę pliku (Z
> FixPakiem 36 w OS/2 Warp 3 TEŻ nie było widać wielosesyjnych CD jak
> należy).

Data mojego CDFS na warpie 3 (zresztą nie ma to znaczenia, można
przecież używać dowolnego, a do 4-ki nie mam w tej chwili dostępu. O ile
pamiętam to ten sam plik)
rozmiar: 45.197
data: 98-10-28
godzina: 13:22

> - na czym były nagrywane płytki i w jakim oprogramowaniu? Ja używałem
> nagrywarki Teac CDR-55S i:

Część była nagrywana Easy CD na Philipsie ileśtam, nie pamiętam
dokładnie, o pozostałych nie wiem nic, bo to nie ja je nagrywałem. Acha,
w większości przypadków poszczególne sesje były prawdopodobnie nagrywane
na różnym sprzęcie i różnym oprogramowaniem.

> a) po nagraniu w WinOnCD 3.0 pod Win95 nie było widać sesji dalszych niż
> 1,
> b) po nagraniu w RSJ 2.7x pod OS/2 nie było widać kompaktów wogóle na
> niczym innym poza nagrywarką.

Nie nagrywałem nic jeszcze pod OSem, bo nie mam własnej nagrywarki. Siłą
rzeczy robię to u znajomych windziarzy. Z pierwszą płytką którą mi
nagrali wielosesyjnie miałem taki problem, jak opisałeś czyli widoczna
tylko pierwsza sesja. Wówczas miałem, o ile pamiętam, FP26. Ale
wystarczyło zainstalować CDFS z najnowszego wówczas fixpaka, i problem
zniknął.

Jeśli chcesz, to mogę Ci podesłać tego CDFSa do sprawdzenia.

                                               Marek Wojciechowski