Re: Zawieszanie Warpa [bylo: Pliki *.chk ?]

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Tue 27 Apr 1999 - 09:32:02 MET DST

On Sun, 25 Apr 1999 08:56:49, "Shakuˆ" <shakul_at_box43.gnet.pl> wrote:

> Nic z tych rzeczy, po prostu przy starcie (po instalacji) widoczny jest
> czarny ekran i migoczący kursor w górnym lewym rogu. To wszystko.

        A zapala się biały prostokąt? Jeżeli tak, to jak się pokaże - wciśnij
ALT-F2; system będzie wtedy pokazywał ładowane moduły.

> Chętnie bym zapuścił jakiś program diagnostyczny, ale nie posiadam.
> Co do ustawień płyty, to na co mam zwracać uwagę? Na ustawienia w
> Biosie?

        Też. Nie pamiętam dokładnie, ale na niektórych płytach zdarzały się
problemy np. po włączeniu keszowania pamięci poniżej 1 MB, shadow RAM
czy niektórych innych wynalazków.

> System wiesza się przy każdej próbie usunięcia katalogu, pliku i cienia.
> Po wybraniu elementu do usunięcia pojawia mi się zapytanie czy na
> pewno chcę to zrobić, gdy potwierdzę system staje. System wiesza się
> również przy innych okolicznościach, podczas próby uruchomienia pomocy,
> instalacji drukarki, zawiesił się również podczas uruchomienia "Dodaj
> nowe programy". Czasami boje się uruchamiać cokolwiek.
> Wszystko jednak działa w sesji znakowej.
> To wszystko co zauważyłem. Jeśli ktoś miał by jakąś sugestię niech pisze.

        Wygląda to na problemy z Presentation Managerem, co sugerowałoby
pamięć albo kartę graficzną. Ale nie chcę zgadywać, bo za mocny w tym
nie jestem.

--
Pozdrawiam,
Jan.