Re: Pliki *.chk ?

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Sat 24 Apr 1999 - 21:42:48 MET DST

On Sat, 24 Apr 1999 07:49:41, "Shakuˆ" <shakul_at_box43.gnet.pl> wrote:

> Dysk jest sformatowany na FAT (nie udało mi się uruchomić systemu na
> partycji HPFS - występuje jakiś problem).

        Jakiego rodzaju problem? Niestabilna praca? Wykrzacza się z
rejestrami? Może warto byłoby przepuścić Twój komputer przez jakąś
pożądną diagnostykę. A może wystarczyłoby pobawić się z ustawieniami
płyty.

> Po drugie nie mogę usuwać
> plików w OS'ie bo się system wiesza przy każdej takiej próbie, więc
> pozostaje robienie tego za pomocą starego Nortona Commandera
> for DOS. Te "drobne" fakty mogły być przyczyną powstania tych licznych
> plików.

        Nie tylko mogły, ale prawie na pewno były.

        BTW - czy system zawiesza się, gdy usuwasz pliki z presentation
Managera, czy jeżeli z sesji znakowej to też? Odżałuj trochę czasu i
walnij na listę wszystkie informacje, jakie Ci się uda o tym problemie
i okolicznościach ubocznych - na pewno coś zbiorowo wymyślimy.

--
Pozdrawiam,
Jan.