Pierwsze wrazenia i kolejne pytania...

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 26 Mar 1999 - 23:41:14 MET

Czesc
Wreszcze po kilku tygodniach oczekiwania odebralem swojego Merlina.
Panowie z TCH okazali sie na tyle mili ze w zwiazku z owym okresem
oczekiwania opuscili cene do 295 zl [i tu pierwsze mile zaskoczenie].
Kolejnymi byly banalny proces instalacji wraz z podzialem partycji [ten
fdisk jest serio ql ;>], poprawne rozpoznanie karty muzycznej i [sic! z
tym sobie nawet durne ;> wingozy nie radza] drukarki Lexmark.

Teraz pierwsze problemy...

1. Modem.
Skonfigurowalem go zgodnie z listem p. Wojciecha Gazdy jaki ukazal sie
tutaj na liscie 21 stycz. br. oraz jednego z artykulow z PC Worlda. No i
klapa [mam model Zoltrix 33.6 FM336Fi]. Wogole nie dochodzi do
zainicjowania pracy modemu....

2. Lotus Word Pro96
Na plytce z aplikacjami znalazlem powyzszy program ale niestety nie
obsluguje on polskich czcionek. Czy to dlatego ze jest w wersji beta czy
mozna to jakos zmienic? [Edytor z Bonus Pack oraz Staroffice 3.1 robia
normalnie, podobnie AmiPro w Win-OS/2]

3. Process killer
Wiem ze jest mozliwosc "wywalania" niedzialajacych aplikacji z poziomu
Warpcenter,a ale potrzebny jest wpis do config.sys. Ktos to kiedys podal
tu na liscie ale niestety nie moge znalezc. Czy moglbym prosic o
powtorzenie?

4. W przypadku Lotus AmiPro [Win-OS/2], przy otwarciu informowal ze nie
moze znalezc drukarki. Nie wiem czy dobrze zrobilem ale po prostu
zainstalowalem mu ja [sterownikiem Win 3.1]. Program juz wie gdzie jest
drukarka ale niestety podczas proby podjecia wydruku informuje ze ...
drukarka jest juz uzywana i zawiesza dokument...
Da sie to jakos obejsc?

To chyba glowne moje problemy... Za ewentualny odzew szczere dzieki...

pozdr.
rafal zarod