aplikacje?

Autor: KYNA (kyna_at_polbox.com)
Data: Sat 27 Mar 1999 - 01:16:28 MET

witam...

po nieprzespanej nocy zlozylem sobie p200, wrzycilem 64 ramu, grafike,
dzwiek, scsi, i pierdolki...no i na to polorzylem swojego warpa 4...po
skonfigurowaniu i podlaczeniu do novella (pieknie chodzi::)))) zajalem sie
systemem i wmiare jak mi niewyspanie pozwalalo skonfigurowalem sfixovalem i
chodzi...i tu zaczyna sie moje pytanko (przedtem sie chwale - oczywiscie
lubie warpa dla niego samego;:))))

-czy w polsce ktos sprzedaje (chodzi mi o licencje) oprogramowanie na warp4?
-czy to oprogramowanie (jezeli jest do kupieni) ma mozliwosc spolszczenia
(oprogramowanie biurowe, multimedia juz mniej) np. podczepienia polskich
klawiatur czy slownikow...
-czy mozna dostac gdzies service packi (w miare nowe, posiadam bodajze 2)
zgrane na rozsadny nosnik (cd)

itd...

pOSdrowienia KYNA....
get WARPED...