Re: Pierwsze wrazenia i kolejne pytania...

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sat 27 Mar 1999 - 07:16:58 MET

On Sat, 27 Mar 1999 00:00:54 +0100 (CET), rafii wrote:

>2. Lotus Word Pro96
>Na plytce z aplikacjami znalazlem powyzszy program ale niestety nie
>obsluguje on polskich czcionek. Czy to dlatego ze jest w wersji beta czy
>mozna to jakos zmienic? [Edytor z Bonus Pack oraz Staroffice 3.1 robia
>normalnie, podobnie AmiPro w Win-OS/2]

Chyba nie obslugiwal po prostu polskich czcionek, ale nie pamietam... Sprobuj ze
zmienianiem fontow :) JEst juz Word Pro 997 for OS/2 (caly Smart Suite)

>3. Process killer
>Wiem ze jest mozliwosc "wywalania" niedzialajacych aplikacji z poziomu
>Warpcenter,a ale potrzebny jest wpis do config.sys. Ktos to kiedys podal
>tu na liscie ale niestety nie moge znalezc. Czy moglbym prosic o
>powtorzenie?

Na TeamOS/2 Polska (w dziale Sztuczki) jest pare sztuczek - w tym wpis do Config.sys
SET SCKILLFEATUREENABLED=ON (o to ci chodzilo)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1