Re: Pierwsze wrazenia i kolejne pytania...

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sat 27 Mar 1999 - 18:26:59 MET

rafii wrote:

> [...]
> oczekiwania opuscili cene do 295 zl [i tu pierwsze mile zaskoczenie].
> Kolejnymi byly banalny proces instalacji wraz z podzialem partycji [ten
> fdisk jest serio ql ;>], poprawne rozpoznanie karty muzycznej i [sic! z
> tym sobie nawet durne ;> wingozy nie radza] drukarki Lexmark.
>
> Teraz pierwsze problemy...
>
> 1. Modem.
> Skonfigurowalem go zgodnie z listem p. Wojciecha Gazdy jaki ukazal sie
> tutaj na liscie 21 stycz. br. oraz jednego z artykulow z PC Worlda. No i
> klapa [mam model Zoltrix 33.6 FM336Fi]. Wogole nie dochodzi do

        Ściągnij ode mnie z kopiarni poprawiony slattach.exe
http://www.fema.krakow.pl/~gazda/polish/kopiarnia.html i podmień go w
katalogu \tcpip\bin - powinno ruszyć (przeczytaj też dołączonego do
niego inf-a z instrukcją obsługi).

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */