Re: OS/2 WARP v 3.0 PL

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Fri 26 Mar 1999 - 20:52:22 MET

On Fri, 26 Mar 1999 17:59:59 +0100 (CET), Tom wrote:

>Mam ta wersje programu na CD i wedlug instrukcji konieczne jest
>zrobienie 29 dyskietek,co niestety przerasta moje mozliwosci .
>Mam wiec pytanie czy mozna to jakos obejsc nie robiac tych
>image-y,albo robiac tylko kilka z niech?
A nie ma przypadkiem na płycie zbirków CDINST.CMD i CDINST.BAT ?

>Jak bardzo jestem do tylu z wersja tzn jaka jest najnowsza i czy
>wprowadza duze zmiany?
Wersja aktualna jest sygnowana numerem 4. Aczkolwiek wersja 3 jest
cały czas supportowana przez IBM-a. Aktualny fix-pack ma nr 40.
Warp 4 wprowadza mała rewolucję w wyglądzie i dużą rewolucję w wymaganiach
na sprzęt. Jeszcze rok temu pracowałem sprawnie pod Warpem 3 na komputerze
486 DX4, 12 MB RAM. Do Warpa 4 używam Pentium 200 i 96 MB RAM.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40
31-941 KRAKÓW fax.(0-12)425-04-41