Karty graficzne

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Mon 15 Mar 1999 - 14:01:44 MET

Witam wszystkich.
Prośba jest następująca. Zamierzam otóż wymienić kartę graficzna i liczę
na konsultacje ze strony grupowiczów. Podzielcie sie doświadczeniami na
temat tego sprzętu, do tej pory wiem że w miarę dobrze odriverowane są
Matroxy. Ale jak to się sprawuje w praktyce, czy wykorzystuje cały
dostępny ram, co z DVD, z magistralą AGP czy PCI, i inne takie. Może
ktos używa jakiegoś innego ustrojstwa i chwali to sobie. Wszelkie
informacje mile widziane. Na teamie są jak narazie 3 opisy kart i raczej
nie z tych nowszych.
Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski