Re: Problem z wydrukami

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Mon 15 Mar 1999 - 14:35:19 MET

On Mon, 15 Mar 1999 13:11:43 +0100 (CET), Andrzej Pieta wrote:

>Witam :-)
> Pisalem o tym w ubieglym tygodniu, ale chyba nikt tego nie czytal.
>Mam powazny problem z wydrukami. Wypuszczajac strone np. z tekstem z SO
>5.0 otrzymuje zadrukowana cala strone na czarno. Jesli z edytorze
>podswietle tekst na bialo wtedy drukuje prawie normalnie pozostaje tylko
>czarny margines. Taki sam efekt jest z wydrukami grafiki.
>Drukarka jest sprawna poniewaz jak wypuszczam tekst na port to drukuje
>normalnie. Wszystko co jest drukowane w trybie graficznym jest zakruko
>wywane na czarno. Zmienilem juz kilka razy steronik omni na nowszy,
> [...]
Hmm, bede teoretyzowal, poniewaz nie mam takiej drukarki i sie na tym nie znam :)

Czy nie masz gdzies ustawionej przypadkiem opcji invert? Czy probowales drukowac w
trybie tekstowym, nie grafizcnym? Byc moze problem lezy w samej drukarce
(sprzetowo)?

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl