Re: Karty graficzne

Autor: Tomasz Szczesniak (tszczesn_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Tue 16 Mar 1999 - 22:43:59 MET

>temat tego sprzętu, do tej pory wiem że w miarę dobrze odriverowane są
>Matroxy. Ale jak to się sprawuje w praktyce, czy wykorzystuje cały

Mnie się Matrox żre z Netscapem (nie można napisać maila ani
wiadomości na newsy - wywala się Netscape albo czasami cały system,
pewne problemy są też z Acrobat Readerem - wywala się na niektóryc PDFach,
a na niektórych nie wszytko w całości wyświetla.

Tomek
Tomek

FIDO: 2:480/127.134
INTERNET: tszczesn_at_elka.pw.edu.pl