Re: Karty graficzne

Autor: Zbigniew Oleszko (tre_at_eck-sa.krakow.pl)
Data: Thu 18 Mar 1999 - 08:17:03 MET

Artur Alinowski wrote:

> Witam wszystkich.
> Prośba jest następująca. Zamierzam otóż wymienić kartę graficzna i liczę
> na konsultacje ze strony grupowiczów. Podzielcie sie doświadczeniami na
> temat tego sprzętu, do tej pory wiem że w miarę dobrze odriverowane są
> Matroxy. Ale jak to się sprawuje w praktyce, czy wykorzystuje cały
> dostępny ram, co z DVD, z magistralą AGP czy PCI, i inne takie.

[...ciach]
Hi!
Osobiście polecam karty graficzne ELSA, nie jestem w satnie powiedzieć która
z nich najlepiej obsługuje OS/2 ale napewno dobrze robi to Gloria Synergy.
Jedyny bół to cena, jest drogą kartą bo specjalizowaną do zastosowa CAD, ale
drivery do OS/2 ma b.dobre (dekoder sprzętowy mpg, Open GL).
Zbyszek Oleszko