Re: Karty graficzne

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Mon 15 Mar 1999 - 14:38:09 MET

On Mon, 15 Mar 1999 14:10:48 +0100 (CET), Artur Alinowski wrote:

>Witam wszystkich.
>ProÂba jest nastŕpuj ca. Zamierzam otˇ wymieniŠ kartŕ graficzna i liczŕ
>na konsultacje ze strony grupowiczˇw. Podzielcie sie doÂwiadczeniami na
>temat tego sprzŕtu, do tej pory wiem e w miarŕ dobrze odriverowane s
>Matroxy. Ale jak to siŕ sprawuje w praktyce, czy wykorzystuje ca y
>dostŕpny ram, co z DVD, z magistral AGP czy PCI, i inne takie. Mo e
>ktos u ywa jakiego innego ustrojstwa i chwali to sobie. Wszelkie
>informacje mile widziane. Na teamie s jak narazie 3 opisy kart i raczej
>nie z tych nowszych.

Dorzuce w najblizszym czasie MAtroxa - tylko go troche testuje - i tutaj apel: prosze,
opiszcie wiecej sprzetu de kacika sprzetowego... Przyda sie wszytskim

Ja moge tylk odalej o MAtroxie napisac - osiagam 1600x1200 (tyle monitor wyciaga) w
16M kolorow. Na starych driverach padal netscape, na nowych nie pada. Mam
problemy z OpenGL (jest zwalony) i czasami przy przesuwaniu folderow/przewijaniu
tesktu karta robi to jakby "hamujac" (bradzo wolno). Jednak warto wspomniec, ze mam
bios 1.3, a wyszedl juz 2.2, wiec musze yupdatowac :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1