Re: Netware 4.11 na maszynie z OS/2 Merlin (parŕ pyta˝)

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 04 Feb 1999 - 13:58:16 MET

Grzegorz GRYC wrote:

> Pamięć nie jest problemem, mogę mieć nawet 64MB, choć wolałbym dać tylko
> 48.
> Co do procesora, to IMHO tej mocy mu raczej starczy, żeby uciągnąć dwie
> końcówki z niedużym transferem :)

no tak :)

> Wiem sporo więcej, niż Ci się wydaje na pierwszy rzut oka :)

no to wkladam rzucone oko spowrotem :)

> Chodziło mi o klasyczną trójkę bez wbudowanej sieci tzn. czy obsługa
> sieci wbudowana w Merlinie nie generuje jakichś ważnych problemów,
> których dokumentacja do Novella nie przewidziała (mam dostęp do dość
> starej wersji przedmerlinowej).

hmmm.... pewnie wiesz ze 3jka byla w wersji connect i bez, oraz z kodem
windy
i bez. w sumie 4ry odmiany. wlasciwie to chodzi w tym wszystkim o ibm
network.

> Właśnie o gołego dosa mi chodziło.
> Tzn. czy w OS/2 wystarczy zainstalować NetWare na C: (FAT) i na przykład
> mieć np. dwa startup.ncf o ile to konieczne i te same binaria ?
> OS/2 będzie na D: (HPFS)

mozesz tak zrobic. bo dla novella i tak trzeba zalozyc jego wlasna
partycje.
ale pliki startup.ncf musza byc inne. binarny plik startowy server.exe
jest tez rozny dla dos i dla os/2. nie probowalem az tak mieszac :)
a na codzien to ja adminuje klasycznym netwarom :)

> Oczywiście...
> Chwila bezmyślności :)

mi sie to zdaza bardzo czesto. i bardzo czesto prostuje "chcialem przez
powiedziec ze...." zupelnie jak ten byly prezydent :)

> O tych drajwerach do os2 to też wiem :)
> A karty na chipsecie Digitala, np. D-link?

nigdy nie probowalem. ja uzywam przede wszystkim 3comow.
a z tymi dlinkami mozesz probowac, moze pojda jako ne2000.
tyle ze wbudowany driver eagle technology ne2000 w os/2 (zarowno w v3
jak i v4)
jest kaszaniasty i strasznie sie wiesza. trzeba sciagnac porzadny
freeware
z inetu. mam gdyby co :) chodza jak trzeba, ale nie probowalem tego
mieszac
z instalka serwera novellowskiego. w kazdym razie wszystkie inne
protokoly
(w tym netware client) mi chodzily.

> Nie ukrywam, że zależy mi na cenie...

to spory klopot.