Re: Netware 4.11 na maszynie z OS/2 Merlin (parę pytań)

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Thu 04 Feb 1999 - 13:31:51 MET

Hej

Grzegorz Szyszlo wrote:

> Grzegorz GRYC wrote:

-=[Ciach]=-

> novell jako taki w wersji 4 dobrze sie czuje na szybszym procu.
> w kompie musisz miec pamiec ktora musi wystarczyc i dla novella i os/2.
Pamięć nie jest problemem, mogę mieć nawet 64MB, choć wolałbym dać tylko
48.
Co do procesora, to IMHO tej mocy mu raczej starczy, żeby uciągnąć dwie
końcówki z niedużym transferem :)

> merlin to jest warp4 :)
Wiem sporo więcej, niż Ci się wydaje na pierwszy rzut oka :)
Chodziło mi o klasyczną trójkę bez wbudowanej sieci tzn. czy obsługa
sieci wbudowana w Merlinie nie generuje jakichś ważnych problemów,
których dokumentacja do Novella nie przewidziała (mam dostęp do dość
starej wersji przedmerlinowej).

> z sesji dosa ? nie. z golego dosa tak, ale musisz przygotowac dodatkowy
> konfig i partycje na facie.
Właśnie o gołego dosa mi chodziło.
Tzn. czy w OS/2 wystarczy zainstalować NetWare na C: (FAT) i na przykład
mieć np. dwa startup.ncf o ile to konieczne i te same binaria ?
OS/2 będzie na D: (HPFS)

> te karty robia na 155MHz. tobie chyba chodzilo o szybkosc 100Mbit/s
Oczywiście...
Chwila bezmyślności :)

> chocby 3com. zreszta w przypadku os/2 musisz szukac driverow dla os/2
> a nie dla netware. bo w netware odpalasz tylko bramke do protokolu.
O tych drajwerach do os2 to też wiem :)
A karty na chipsecie Digitala, np. D-link?
Nie ukrywam, że zależy mi na cenie...

Zdrówkot
GG

--