Re: maly hint

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Thu 04 Feb 1999 - 15:46:55 MET

In article <slrn7bik25.5n.stefan_at_ze_re7_1_adm.zke.com.pl>, Tomasz
Stafiński wrote:
>Przepraszam za upierdliwosc, a klawisze funkcyjne? W mc nie ma problemow,
>bo dziala Esc-1, Esc-2 itd, ale....

Tez prawda - tego nie sprawdzalem bo nie potrzebuje a rzeczywiscie nie
dzialaja.

>Pamietam jak pierwszy raz uruchomilem telneta z OS/2 na linuxa i mi
>kopara opadla, jak bez zadnych manewrow zobaczylem polskie znaczki
>w slrn-ie (ISO).

A mi nie opadla tylko wydawalo mi sie to naturalne. Ale jeszcze wtedy malo
z windowsami pracowalem. :-)

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"This message is SHAREWARE, please register..."