Re: Netware 4.11 na maszynie z OS/2 Merlin (

Autor: Tomasz Hubicki (huba_at_ckzeto.com.pl)
Data: Thu 04 Feb 1999 - 13:13:43 MET

Grzegorz GRYC wrote:

> Hej
>
> Przepraszam za crossposting na pl.comp.sys.novell o pl.comp.os.os2, ale
> to chyba najlepsze wyjście ... :(
>

> -=[Ciach]=-
>
> Mam właśnie zamiar tak sobie zrobić w domu, bo mi się Pentium 75
> zwolniło.
>
> Czy robiłeś to na Merlinie ?
Robiłem i na OS/2 v3 Warp i na v4 Merlin, no problem.
> Czy są może jakieś niespodzianki w stosunku do instalacji na Warpie?
Nie zauważyłem.
> Czy taki NetWare postawiony na OS/2 da się _TAKŻE_ odpalić z DOS-a?
Tak, to tez robilem. Trzeba kombinowac z roznymi plikami STARTUP.NCF
(ja startowalem dosowa wersje SERVER -S STARTUP1.NCF), bo NW dla OS/2
uzywa specjalnego drivera, umozliwiajacego wspolistnienie ze
sterownikami OS/2 (chyba DSKSHARE.DSK). Poza tym trzeba dokopiowac
dosowy plik startowy NetWare (SERVER.EXE) do katalogu NWSERVER na
partycji dosowej, bo wersja pod OS/2 startuje z pliku NWOS2.EXE.
> Czy znasz jakieś karty sieciowe 100MHz dobrze pracujące z Merlinem i NetWare?
Nie, bo juz nie mam tego OS/2. Robilem to na karcie "NE2000
Compatible".
Huba