Re: Netware 4.11 na maszynie z OS/2 Merlin (parę pytań)

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Thu 04 Feb 1999 - 16:53:57 MET

Hej

Grzegorz Szyszlo wrote:

> Grzegorz GRYC wrote:

-=[Ciach]=-

> no to wkladam rzucone oko spowrotem :)
:)

-=[Ciach]=-

> hmmm.... pewnie wiesz ze 3jka byla w wersji connect i bez, oraz z kodem
> windy
> i bez. w sumie 4ry odmiany. wlasciwie to chodzi w tym wszystkim o ibm
> network.
Taaa ....
Czerwone i niebieskie pudełka ....
No i jeszcze czarne w wersji OEM ... ;) ... takie właśnie miałem
pierwszego Warpa 3.0 z Windows ... nie licząc demo bez pudełka ;)

> mozesz tak zrobic. bo dla novella i tak trzeba zalozyc jego wlasna
> partycje.
To też wiem :)
Stawiałem parę razy prostego Novella 3.12, raz nawet na notebooku z
xircomem na parallelu, był to chyba najwolniejszy Novell świata :)))
Tłumaczyłem soft pod Novella (http://www.adrem.com.pl) i musiałem na
czymś testować, przy okazji czegoś się dowiedziałem ;)

> ale pliki startup.ncf musza byc inne. binarny plik startowy server.exe
> jest tez rozny dla dos i dla os/2. nie probowalem az tak mieszac :)
Bo to będzie maszyna do grzebania :)
NT 4 i może 5, OS/2, NetWare, Linux... więcej grzechów nie pamiętam.
Gdybym sobie przypadkiem uziemił OS/2 lub gdyby mi to Bill zrobił,
chciałbym móc przynajmniej odpalić serwer ...
Dawno sobie przyrzekam powrót do Warpa i sporo zapomniałem... :(

> a na codzien to ja adminuje klasycznym netwarom :)
Też wiem :)

-=[Ciach]=-

> nigdy nie probowalem. ja uzywam przede wszystkim 3comow.
Jeśli "przede wszystkim", to czego innego ?

> a z tymi dlinkami mozesz probowac, moze pojda jako ne2000.
jeśli mówisz o D-Link FastEthernet, to baaardzo bym się zdziwił...

> tyle ze wbudowany driver eagle technology ne2000 w os/2 (zarowno w v3
> jak i v4)
> jest kaszaniasty i strasznie sie wiesza. trzeba sciagnac porzadny
> freeware
> z inetu. mam gdyby co :) chodza jak trzeba, ale nie probowalem tego
> mieszac
> z instalka serwera novellowskiego. w kazdym razie wszystkie inne
> protokoly
> (w tym netware client) mi chodzily.
No cóż, mam w domu jakieś stare NE 2000, no nie, nie jakieś, któryś
Artisoft...
A te freeware wyślij mi na priva w załączniku (gg_at_robobat.com), pliiiiz,
jeśli nie jest za duże...
Z drugiej strony na tym komputerze będzie kilka systemów operacyjnych i
potem wyjmowanie karty, włożenie nowej i rekonfiguracja będzie trochę
trwało :(((

> to spory klopot.
W Krakowie D-Link jest za 160 zł.
Nie jest tak wydajny jak 3COM, ale do skrosowanego kabla to nie musi być
torpeda :)
Niestety wiem, że bywają jaja z różnymi rewizjami chipsetu od Digitala i
czasami dopasowanie drajwera to problem :(((
Widziałem to przy okazji NT, no, wiem, że dla Ciebie to nie argument ;)
Pisali o tym kiedyś na Linuksie, ale pewnie się coś zmieniło...

Zdrówkot
GG

--
Grzegorz GRYC