Re: Wersje WARP 3 - siec

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 04 Feb 1999 - 09:16:00 MET

On Wed, 3 Feb 1999 23:05:56 +0100 (CET), Jan Bieńkowski wrote:

>Czy ktoś zna odpowiednik AutoCAD'a dla OS/2 tylko żeby czytał i
>zapisywał DWG.

Wersja do 12 dla DOS włącznie działa pięknie w sesji DOS-u. Potrzebny jest
tylko patch do zciągnięcia z inetu (hobbes, leo cdrom -- do wyboru). Wersji
windzianych nie sprawdzalem. A jak juz kupisz Warpa 4, to tam na plytce
Application Sampler znajdziesz BlueCAD-a.

OSciski zagrypione potwornie!
Mirek Nowakowski

PS. Przepraszam, że tą drogą, ale mi pocztę odbija. LeWhoo, jeszcze przez
najbliższe dwa tygodnie nie będę mógł nijak uczestniczyć w pracach Teamu.
Mieszkanie idzie do kapitalnego remontu i mam na głowie przeprowadzkę na
zastępcze.

MN