Re: maly hint

Autor: Tomasz Stafiński (stefan_at_ze_re7_1_adm.zke.com.pl)
Data: Thu 04 Feb 1999 - 08:44:18 MET

On Tue, 02 Feb 1999 13:00:53 GMT, Lech Wiktor wrote:

>JA ustawiam terminal na Ansi. Ostatnio jestem zmuiszony dawac TERM=xterm
>- wszystko dziala bardzo ladnie, i talk, i screeny, i BitchX, i mc
Przepraszam za upierdliwosc, a klawisze funkcyjne? W mc nie ma problemow,
bo dziala Esc-1, Esc-2 itd, ale....
Pamietam jak pierwszy raz uruchomilem telneta z OS/2 na linuxa i mi
kopara opadla, jak bez zadnych manewrow zobaczylem polskie znaczki
w slrn-ie (ISO).

--
***********Tomasz Stafiński**********
*********tstafinski_at_zke.com.pl*******