Wersje WARP 3 - siec

Autor: Jan Bieńkowski (janb_at_polbox.com)
Data: Mon 01 Feb 1999 - 18:11:29 MET

Witam

Mam problem z zainstalowaniem obsługi sieci w WARP 3.
Instalacja jest na 12 dyskietkach + IBM Person to Person 1 dysk + Works
4 dyski + Internet Access 4 dyski , + dyski ze sterownikami. Nie ma po
prostu możliwości zainstalowania karty sieciowej. Nie ma do tego
programu. Ściągnąłem sterownik do mojej karty z Compaq'a (Netflex TX) i
w readme jest napisane , że sterownik nalezy dodać albo z lini komend
albo z ustawień systemu. Sterownik nie ma programu instalacyjnego. W
związku z tym mam pytanie czy są wersje WARP 3 nie obsługujace sieci ?
IBM person to person zainstalowałem i nic.

Osciski
Jan Bieńkowski