Re: Wersje WARP 3 - siec

Autor: Zbigniew Oleszko (tre_at_eck-sa.krakow.pl)
Data: Thu 04 Feb 1999 - 12:43:26 MET

Mirek Nowakowski wrote:

> Wersja do 12 dla DOS włącznie działa pięknie w sesji DOS-u. Potrzebny jest
> tylko patch do zciągnięcia z inetu (hobbes, leo cdrom -- do wyboru). Wersji
> windzianych nie sprawdzalem. A jak juz kupisz Warpa 4, to tam na plytce
> Application Sampler znajdziesz BlueCAD-a.
>
> OSciski zagrypione potwornie!
> Mirek Nowakowski
>
> PS. Przepraszam, że tą drogą, ale mi pocztę odbija. LeWhoo, jeszcze przez
> najbliższe dwa tygodnie nie będę mógł nijak uczestniczyć w pracach Teamu.
> Mieszkanie idzie do kapitalnego remontu i mam na głowie przeprowadzkę na
> [...]

Wersja AutoCAD 13 pl (sesaja DOS) również działa pod warunkiem, że jest
odpalona jako DOS z dysku A, mozna przedefiniować tak, żeby czytała z partycji
dosowej odpowiednią konfigurację. Pozwala to również na odpalenie driverów
karty graficznej. Przetestowane dla dwóch kart Miro Crystal 20SV i Elsa Winner
2000. Można się przełączać pomiędzy Warpem i DOS-em z AutoCAD-em.
Drugie rozwiązanie to MicroStation 95 dla OS/2. Działa bez zarzutu, chociaż nie
ma tylu dodatkowych narzedzi pisanych w MDL-u co dla wersji windzianej lub
dosowej. czyta poliki do 13 wersji AutCAD-a, zarówno DWG jak i DXF z pewnymi
ograniczeniami (dotyczą głównie brył). Jeżeli jesteście zainteresowani
szczegółami - mogę coś więcej naskrobać, ale musiałbym sięgnąć do literatury.
Zbyszek Oleszko