Netware 4.11 na maszynie z OS/2 Merlin (parę pytań)

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Thu 04 Feb 1999 - 11:56:11 MET

Hej

Przepraszam za crossposting na pl.comp.sys.novell o pl.comp.os.os2, ale
to chyba najlepsze wyjście ... :(

Tomasz Hubicki wrote:

> Dariusz Dorochowicz wrote:

-=[Ciach]=-

> Jak sie dobrze przyjrzec plytce instalacyjnej NW4.11, to to tam jest.
> Sam tak mialem postawiony serwer w domu do celow cwiczebnych. Dobrze
> jest miec przynajmniej 32 MB RAM.

Mam właśnie zamiar tak sobie zrobić w domu, bo mi się Pentium 75
zwolniło.

Czy robiłeś to na Merlinie ?
Czy są może jakieś niespodzianki w stosunku do instalacji na Warpie?
Czy taki NetWare postawiony na OS/2 da się _TAKŻE_ odpalić z DOS-a?
Czy znasz jakieś karty sieciowe 100MHz dobrze pracujące z Merlinem i
NetWare?

Zdrówkot
GG

--