Dzwiek Win-OS/2?

Autor: Piotr Kuriata (piotrk_at_friko.sos.com.pl)
Data: Wed 06 Jan 1999 - 16:54:31 MET

Witam serdecznie!
* Po zainstalowaniu karty SB-16, OS v. 3 wykryl ja bez problemow,
zainstalowal sterownik dla OS, niestety nie ma dzwieku w sesji Win-Os
i DOS. Czy w takim razie mam w sesji DOS i Win zainstalowac sterowniki
producenta dla DOS i Win?
* Kupilem nowy monitor LG 75i Workstudio 15', jak podwyzszyc
czestotliwosc odswiezania? w systemie monitor ustawiony na "domyslny",
odswiezanie 60 MHz.
* Mam dysk twardy Fujitsu, 1,28 GB. Na dysku pisze: 16 glowic itd,
natomiast BIOS w autodetect ustawia sobie 36 glowic (LBA) i pracuje
normalnie. Gdy wpisze 16 glowic recznie (+Auto) Bios i tak przestawi
na 36 (LBA). Gdy wpisze 16 (+Normal) BIOS nie widzi dysku. Czy to jest
normalne? i od czego to zalezy?
* Podczas uruchamiania i pracy Netszkapy 2.0 fiksuja mi kolory tapety
i calego monitora. Dopiero po wyjsciu z N 2.0 i otwarciu lub
zamknieciu jakiegos okna wszystko wraca do normy. O co chodzi?
* Odwiedzilem wczoraj Warpowisko, przegladalem strony z odnosnikami
(tj. nazwa pliku + program + krotki opis + link do ftp). Niestety
wiekszosc juz jest martwa. Czy na stronie Teamu mozna byloby ztrobic
cos takiego aktualnego?
Piotr Kuriata

http://www.anastasis.css.pl/szammah/