Re: Dzwiek Win-OS/2?

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Wed 06 Jan 1999 - 12:49:53 MET

Piotr Kuriata <piotrk_at_friko.sos.com.pl> wrote:
> Witam serdecznie!
> * Po zainstalowaniu karty SB-16, OS v. 3 wykryl ja bez problemow,
> zainstalowal sterownik dla OS, niestety nie ma dzwieku w sesji Win-Os
> i DOS. Czy w takim razie mam w sesji DOS i Win zainstalowac sterowniki
> producenta dla DOS i Win?

Tak

> * Kupilem nowy monitor LG 75i Workstudio 15', jak podwyzszyc
> czestotliwosc odswiezania? w systemie monitor ustawiony na "domyslny",
> odswiezanie 60 MHz.

Zmień typ monitora. Jeżeli nie masz go na liście to wybierz jakiś inny
(CTX na przykład) albo monitor z pełnymi możliwościami karty (S3 taki
dodaje). Albo poszperaj po dysku gdzie jest plik który definiuje
monitory.

> * Mam dysk twardy Fujitsu, 1,28 GB. Na dysku pisze: 16 glowic itd,
> natomiast BIOS w autodetect ustawia sobie 36 glowic (LBA) i pracuje
> normalnie. Gdy wpisze 16 glowic recznie (+Auto) Bios i tak przestawi
> na 36 (LBA). Gdy wpisze 16 (+Normal) BIOS nie widzi dysku. Czy to jest
> normalne? i od czego to zalezy?

Normalne. Od elektroniki dysku.

> * Podczas uruchamiania i pracy Netszkapy 2.0 fiksuja mi kolory tapety
> i calego monitora. Dopiero po wyjsciu z N 2.0 i otwarciu lub
> zamknieciu jakiegos okna wszystko wraca do normy. O co chodzi?

Netszkapa tak ma. Jezeli masz mniej kolorów niż 16M, to podmienia
paletę.

> * Odwiedzilem wczoraj Warpowisko, przegladalem strony z odnosnikami
> (tj. nazwa pliku + program + krotki opis + link do ftp). Niestety
> wiekszosc juz jest martwa. Czy na stronie Teamu mozna byloby ztrobic
> cos takiego aktualnego?

Można by było. Szukamy chętnych do uaktualniania linków. Może nam
pomożesz?

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 22) 679-18-62