Re: Dzwiek Win-OS/2?

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_hq.teamos2.org.pl)
Data: Wed 06 Jan 1999 - 16:27:43 MET

On Wed, 6 Jan 1999 07:46:26 +0100 (CET), Piotr Kuriata wrote:

>Witam serdecznie!
>* Po zainstalowaniu karty SB-16, OS v. 3 wykryl ja bez problemow,
>zainstalowal sterownik dla OS, niestety nie ma dzwieku w sesji Win-Os
>i DOS. Czy w takim razie mam w sesji DOS i Win zainstalowac sterowniki
>producenta dla DOS i Win?

NA pewno nie! Mozesz wybrac w panelu sterowania sterownik dso sb 1.5 (bodajze). A
jesli chcesz do sb 16 - to musisz sciagnac - nie pamietam adresu - razem z pakietem
do AWE sterowniki do winos2 - sa takie, mi sie nie udalo zainstalowac...

>* Kupilem nowy monitor LG 75i Workstudio 15', jak podwyzszyc
>czestotliwosc odswiezania? w systemie monitor ustawiony na "domyslny",
>odswiezanie 60 MHz.

Musze w koncu dokladnie zbadac sprawe i napisac na team :) Ale ja robilem mniej
wiecej tak - polecenie "svga monitor on" po czym dawalem auto. Nastepnie
kasowalem plik video.cfg i restartowalem system. Nie wolno wchodzi w konfigurtacje
systemu! Bo nadpisuje plik svga.pmi. Potem dawalem pelno detekcje sprzetu (przy
starcie) i po tym moglem juz w konfiguracji systemu miec wyzsze odswiezania.
>* Odwiedzilem wczoraj Warpowisko, przegladalem strony z odnosnikami
>(tj. nazwa pliku + program + krotki opis + link do ftp). Niestety
>wiekszosc juz jest martwa. Czy na stronie Teamu mozna byloby ztrobic
>cos takiego aktualnego?

Obejze - ale dla mnie osobiscie, teraz pierwsza rzecza sa nowe strony (nowy wystroj).
Jednak, gdyby ktos to zrobil, to byloby bardzo milo.

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1