Re: WWW Team OS/2

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 10:20:56 MET

On Mon, 30 Nov 1998 08:09:51 +0100 (CET), Bartosz Tomasik (Bart/2)
wrote:

->samego słowa.. hm... za przestępce się nie uważam, a wole mieć ksywę
niż
->pseudonim :) zreszta juz od bardzo dawna nie slyszałem żeby ktoś o
kimś mówil, że
->taki ma pseudonim, tylko zawsze słysze "a mój kumpel to ma taką
ksywkę"... to już od
->dawna nie jest gwara przestępcza

Cześć Bartek,

Krew we mnie zagrała. To należy do gwary przestępczej, a że przyjęło
się w kręgach młodzieżowych nie zmienia faktu, czy pochodzenia.
Pseudonim jest słowem mówionym i PISANYM, xywa TYLKO mówionym. Zacznij
rozróżniać co można pisać, od tego co i jak się mówi. Chociaż jeśli
czytujesz Gazetę Wybiórczą, będziesz miał z tym problemy. Do niedawna
jak świat światem ludzie, politycy, kręgi gospodarcze, kulturalne itp.
porozumiewały się w jakiejś sprawie, od niewdawna wszyscy się DOGADUJĄ,
no, ale GW zawsze była gó...em na naszym krajowym podwórku. I im więcej
smrodu wydawała, tym większą radość miała Egzekutywa tego Wydawnictwa.
Tfu!

Warpman

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)         Freelance journalist
Phone: +48 12 642-13-00;   Email:  warpman_at_friko5.onet.pl