Re: WWW Team OS/2

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Sun 29 Nov 1998 - 14:57:13 MET

> Aby zako˝czyŠ sprawŕ jŕzyka, zwracam uwagŕ na "szemrane" s ownictwo,
>wziŕte wprost z gwary przestŕpczej. Chodzi o tŕ nieszczŕsn "Xsywŕ" na
>stronie "About". Czy naprawdŕ nie mo na u yŠ s owa pseudonim?
w tym wypadku Lech wykorzystał dane kosobowe które ja mu podesłałem i miałem
tam własnie wpisaną ksywę, pewnie dla tego jest tak też u inncy osób.. a co do
samego słowa.. hm... za przestępce się nie uważam, a wole mieć ksywę niż
pseudonim :) zreszta juz od bardzo dawna nie slyszałem żeby ktoś o kimś mówil, że
taki ma pseudonim, tylko zawsze słysze "a mój kumpel to ma taką ksywkę"... to już od
dawna nie jest gwara przestępcza
 pOSdrawiam
 Bart/2 irc:Ihsahn bart2_at_asua.org.pl
 Asu'a member http://www.asua.org.pl